![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Registrering | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök i alla forum | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningssätt |
|
||||
|
||||
![]() Finns om man klickar på den knappen uppe till höger med texten "råvaror"
Gör lite för eget behov. Och har väl langat nån _tom_ burk o flaska nån gång... Vill någon ha något i, så får dom hjälpa mig blanda till! ![]() Senast redigerat av Morticia : 2007-03-23 klockan 23:48. |
|
||||
|
||||
Tack Morticia!
|
|||
|
|||
Hej jag har hittat råvara sheasmör men hur blanda man alla ingredienser och var köpa man dem? Finns det någon annan här i forum som är intresserad av att tillverka sheabutter produkter? Du kan kontakta mig.
MVH Susan |
|
|||
|
|||
Göre en sökning på Sheasmör här på Shenet så får du fram massor av recept och tips.
|
|
|||
|
|||
Tack jag har hittat massor av recept.
|
|
|||
|
|||
jag gör salva med sheasmör, kakaosmör, oljor, bivax, cetylalkohol mm
|
|
|||
|
|||
Hej, Jag ska snart börja tillverka mina egna lotion och kräm. Har du någon bra och lätt recept på sheasmör och kakaosmör för en ny börjare som mig. Känner du till var man kan vänder sig om jag vill gå en sån kurs?så jag kan lära mig hur man gör krämer på rätt sätt.
Tack på förhand. |
|
||||
|
||||
Citera:
Visningssätt | |
|
|