![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Registrering | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök i alla forum | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningssätt |
|
||||
|
||||
Mini-fettklump eller massagekaka!
Mini-fettklump eller massagekaka!
Ev 3 gr bivax (tål värme lite bättre) 5 ml olja (inte för torr) 20 gr smör (shea, kakao, kokosfett eller annat smör) 2 dr rosmarinantioxidant Smält ihop fett och olja. Låt svalna Eterisk olja efter smak och behov Jag tog 10 dr Rosmarin eterisk olja 2 dr Pepparmynta som lindrar svullna ben Ska göra en med Anti-Ont-blandning... och testa om det känns bra. Lägg i form. Ställ i kylen. Smälter lite i rumstemp Att använda den kall kan vara väldigt skönt.
Gör lite för eget behov. Och har väl langat nån _tom_ burk o flaska nån gång... Vill någon ha något i, så får dom hjälpa mig blanda till! ![]() Senast redigerat av Morticia : 2010-06-13 klockan 15:22. |
|
||||
|
||||
vill man ha som tål rumstemp är följande recept toppen http://www.shenet.se/forum/showthread.php?t=1078 uteslut aloegele om du inte orkar vispa ner den...
Visningssätt | |
|
|