Shenet Forum  Växter Råvaror Recept Referens Sök Kontakt Hem

Gå tillbaka   Shenet Forum > Hudvårdsforum > Acne (finnar, pormaskar och annat sånt vi alla lider av)
Registrering FAQ Medlemslista Kalender Sök i alla forum Dagens inlägg Markera forum som lästa

Besvara

Ämnesverktyg Visningssätt
Gammal 2006-10-19
21questions 21questions är offline
Medlem

Medlemsdatum: 2006-10-19
roaccutan+före eller efter maten?

jag har nyligen börjat med detta läkemedel och jag undrar om jag ska äta detta för eller efter min måltid. och om jag ska äta det på morgonen eller kvällen'?
Reply With Quote
Gammal 2006-10-19
sensi sensi är offline
Medlem

Medlemsdatum: 2006-05-15
Tycker du borde införskaffa dig ett bra och komplett kosttillskott i stället. Att ge kroppen de byggstenar som den behöver är enligt mig mer logiskt än att äta medicin. "Vitaminer verkar långsamt och ogiftigt i hela kroppen, medan mediciner verkar snabbt, begrensat - men giftigt." Skriver dr Rosenberg i Stora läkarboken om vitaminterapi. Alltså tar det längre tid att se resultat av att äta tillskott av vitaminer och mineraler men det ger också långsiktiga resultat.
Och om någon nu skulle tycka att ett kosttillskott inte är naturligt det heller så kan jag bara säga att det är inte heller de jordbruksmetoder vi använder oss av idag. Jordarna är så urlakade av mineraler att det är i stort sätt omöjligt att få i sig tillräcklig mängd med näring bara genom kosten idag. Jag tror säkert att roaccutan kan lindra din acne, men tror inte att det är den riktiga lösningen på problemet. Sen finns det säkert oönskade biverkningar.
Jag tror också att bra och naturliga hudvårdsprodukter skulle säkert kunna hjälpa lindra din acne också. Det här har hjälpt mig i alla fall.
Lycka till!

Senast redigerat av sensi : 2006-10-19 klockan 14:19.
Reply With Quote
Gammal 2006-10-19
sensi sensi är offline
Medlem

Medlemsdatum: 2006-05-15
En annan tråd här på Shenet forumet som du borde titta på om du inte redan gjort det: Roaccutan ger hjärnskador
Reply With Quote
Gammal 2006-10-19
21questions 21questions är offline
Medlem

Medlemsdatum: 2006-10-19
det för all hjälp, ska verkligen att till migdet du skrev
Reply With Quote
Besvara

Ämnesverktyg
Visningssätt

Regler för inlägg
Du kan inte starta nya ämnen
Du kan inte svara
Du kan inte bifoga filer
Du kan inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG] -kod är
HTML-kod är Av
Snabbval till forum

Tiden anges som GMT +2. Klockan är nu 18:45.