Shenet Forum  Växter Råvaror Recept Referens Sök Kontakt Hem

Gå tillbaka   Shenet Forum > Mötesplatsen
Registrering FAQ Medlemslista Kalender Sök i alla forum Dagens inlägg Markera forum som lästa

Mötesplatsen Samordna träffar IRL här!

Besvara

Ämnesverktyg Visningssätt
Gammal 2011-02-08
Woodstock Woodstock är offline
Medlem

Medlemsdatum: 2010-12-05
Plats: Bålsta
Smile Pyssel junta!

Hej!
Jag vill skapa en Pyssel junta och hoppas att det finns andra som också tycker det är kul att skapa saker.

Jag gillar att göra allt som löddrar och doftar gott till sånt man kan äta eller dricka, sticka och virka eller varför inte måla eller teckna.

Resurser iform av utrymme är inga som hellst problem. Jag har ett stort hus på landet i Övergran strax utanför Bålsta som ligger 5 mil söder om Stockholm. Det är bara att ta tåget, bussen eller pendeln till Bålsta station där jag plockar upp de som vill komma.

Temat tänkte jag skulle vara enkelt som att göra smält glycerintvål. Den stora grejen är egentligen att träffas så får vi se om vi vill skapa fler Pysseljuntor och vilka olika teman vi bemästrar.

Första Pyssel juntan startar Lördagen i den sista helgen i Aprill 2011.
Om man siktar på att komma till Bålsta station till kl 12.00 så hämtar jag upp alla där.

Jag bjuder på lite lätt mat och fika, låt mig veta om du är intresserad!

Med spänd förväntan!
Woodstock
Reply With Quote
Gammal 2011-03-04
Medlem

Unhappy Svar: Pyssel junta!

Hej!
Jag vill skapa en Pyssel junta och hoppas att det finns andra som också tycker det är kul att skapa saker.

Jag gillar att göra allt som löddrar och doftar gott till sånt man kan äta eller dricka, sticka och virka eller varför inte måla eller teckna.

Resurser iform av utrymme är inga som hellst problem. Jag har ett stort hus på landet i Övergran strax utanför Bålsta som ligger 5 mil söder om Stockholm. Det är bara att ta tåget, bussen eller pendeln till Bålsta station där jag plockar upp de som vill komma.

Temat tänkte jag skulle vara enkelt som att göra smält glycerintvål. Den stora grejen är egentligen att träffas så får vi se om vi vill skapa fler Pysseljuntor och vilka olika teman vi bemästrar.

Första Pyssel juntan startar Lördagen i den sista helgen i Aprill 2011.
Om man siktar på att komma till Bålsta station till kl 12.00 så hämtar jag upp alla där.

Jag bjuder på lite lätt mat och fika, låt mig veta om du är intresserad!

Med spänd förväntan!
Woodstock [/quote]

Senast redigerat av Woodstock : 2011-03-04 klockan 09:10.
Reply With Quote
Gammal 2011-03-04
Medlem

Unhappy Svar: Pyssel junta!

Is there any body out there????

Skämt åsido men det verkar som att jag uppenbarligen har missat ut på något,
Inte en enda respons på pysseljunta!

Det kanske inte är så konstigt för jag är helt ny i forumet och ingen jäkel känner mig.

Så mitt namn är Eva, jag är 47 vintrar och gift sedan 20 år samt har 3 vuxna och utflugna barn. Bor i ett fantastiskt stockhus ( därav namnet woodstock).

Som sagt jag tycker det skulle vara jättekul att träffa likasinnade alltså andra som är lika pysseltokiga som mig.

Hoppas på svar

Mvh Woodstock
Reply With Quote
Gammal 2011-03-04
LenaL LenaL är offline
Medlem

Medlemsdatum: 2011-02-18
Svar: Pyssel junta!

Hej!

Jag är också ny här och har ingen som helt erfarenhet, jag är ev intresserad men har många barn so mspelar fotboll och schema för ev matcher finns inte ännu så jag vet inte riktigt hur det ser ut för mig då. Jag är dessutom inte intresserd av att göra tvål utan hellre kräm, smink eller liknande. Har ingen som helst erfarenhet så jag kan inte bidra med kunskap men vilja och gott humör har jag.
Jag bor strax utanför Uppsala så läget passar mig bra.

Vi ser om det blir fler/ Lena
Reply With Quote
Gammal 2011-03-04
Medlem

Svar: Pyssel junta!

Hej Lena,

Tack så hjärtligt för ditt svar. Härligt med en massa ungar men jag vet av erfarenhet att det också är en väldig massa aktiviteter, hela tiidennn, typ.

Vi tar det med ro och ser vart vi landar.

Inga problem med salvan jag vet hur man gör.

MVh
Woodstock
Reply With Quote
Besvara

Ämnesverktyg
Visningssätt

Regler för inlägg
Du kan inte starta nya ämnen
Du kan inte svara
Du kan inte bifoga filer
Du kan inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG] -kod är
HTML-kod är Av
Snabbval till forum

Tiden anges som GMT +2. Klockan är nu 23:13.