Visa enstaka inlägg
Gammal 2007-03-20
Guldfisk Guldfisk är offline
Medlem

Medlemsdatum: 2007-03-07
Jo, jag tycker ju som sagt synd om de som köpt av henne som inte har en aning om att det inte är kontrollerade saker över huvud taget.

Hehe, visst har man lekt med tanken att sälja. Men jag skulle inte vilja sälja oregistrerade produkter, och att registrera kostar. Det lönar sig inte i längden att bara småsälja, och jag har ingen lust att starta upp ett stort företag och massproducerar. Så därför struntar jag i den tanken

Vet inte om någon blivit skadad då man som användare/köpare inte kan komma ut med det på sidan i såna fall. Man får bara en chans till att lämna ett omdöme om säljaren/köparen och oftast sätter folk omdöme direkt när de fått varan för att kunna reflektera över hur själva auktionen gått, inte hur varan är.
Men det går ju att få tag på alla som köpt av henne om man skulle behöva det, för att fråga dem.

Precis, det handlar ju inte om att sätta dit henne. Det handlar ju om folks säkerhet och att helt enkelt göra rätt, vilket hon inte gör.

Hehe, hittade hennes egen webbutik nu....

Jag personligen tycker att dessa lagar är bra. För det gallrar ut de oseriösa och de som bara vill tjäna snabba pengar utan respekt för att göra det på rätt sätt.

Hur går man till väga när man ska anmäla då?
Reply With Quote