Visa enstaka inlägg
Gammal 2006-11-14
Beckis Beckis är offline
Medlem

Medlemsdatum: 2004-12-14
Hej Hovaprest!
Jag har visst en förmåga att uttrycka mig lite klantigt. Jag menade inte att en fiskallergiker ska sluta oroa sig och använda produkter med kollagen. Det jag menade var att det kan finnas anledning att kolla upp saken med fler källor och få det bekräftat för det är inte säkert att det är problem. Tills man vet det ska man naturligtvis vara försiktig.

Jag vill för övrigt instämma i kören av källkritik i den här tråden, det kan nog löna sig att kolla upp vissa saker på olika ställen, eftersom information oftast är vinklad. Men har man allvarliga allergier ska man naturligtvis ta alla varningar på allvar innan man vet mer.

Jag har det bara bra! Det har tyvärr inte varit så mycket tid till tillverkning av såna här grejer. Men jag är väldigt glad över tvålarna och det andra vi gjorde i våras - och framför allt att du visade mig hur an gör! Nu har jag faktiskt gjort två nya satser (fst de ligger och mognar än)!

Hur är det med dig? Hur gick det på marknaden där du skulle sälja tvål, fick du sålt något?
Reply With Quote