Visa enstaka inlägg
Gammal 2006-01-22
Fuzzy Fuzzy är offline
Medlem

Medlemsdatum: 2006-01-18
Hej Emms!

Jag har inte haft några depressioner eller varit nedstämd under behandlingen. Jag känner till att vissa får depressioner samt att de blir nedstämd och att vissa har försökt ta livet av sig, som du skriver. Alla dessa permanenta biverkningar som du skriver om kommer de efter avslutad behandling?

Oj jag trodde att en kur var en månad, så fel av mig, då är jag bara på min första och fler blir det inte.

Jag är inte så ung längre, 20 år nu. Hur gammal är du då om du är inne på din 2 kur?

Angående ärrbildningar har du fått ärr efter acnen och har du gjort något åt det, kanske du har några tips?

Retane är detsamma som Roaccutan fast i Mellanöstern.

”Alla biverkningar som torra läppar, ögon, hår har jag också haft. De permanenta muskelskador, hjärnskador som leder till depressioner och mentala störningar och kronisk tarmsjukdom t ex. Vilket det nu har gått larm om och att Roaccutan är också ett cellgift mot cancer.” (Som du skriver) Är det biverkningar som man kan få i framtiden?

Du har dansat i 5 år och då har du säkert tränat hårt, och det kan därför inte vara muskelsmärtor. Det är väl en biverkning som du skriver, tråkigt nog. Och det var ett tag sen du avslutade behandlingen.

Med vänlig hälsning

Fuzzy.
Reply With Quote