Visa enstaka inlägg
Gammal 2006-01-16
Emms Emms är offline
Medlem

Medlemsdatum: 2006-01-12
Max!
Var har du fått informationen ifrån på sidan roaccutane science?
Har gått på 2 kurer efter det fått en massa besvär med muskler, leder,problem med magen, PANIKÅNGEST. Mina finnar har jag också kvar.
Förstod efter det här läkarlarmet att alla mina problem var pga roaccutan. Hörde på radion hur andra som fått medicinen fått problem under tiden och efter och att det är PERMANENT och allting stämmer in på mig.
Detta gör mig verkligen livrädd såklart, jag vill ju inte leva med panikångest och krampande muskler i benen så fort jag motionerar, för resten av mitt liv?
Min mamma ringde till min läkare som skrev ut medicinen och har fått en tid nu på onsdag..men min läkare verkar inte ta detta på allvar och säger bara att hon inte tror att det har något samband.
Jag har inte fått ngn information om dom här biverkningarna heller. Bara om fosterskador och att jag inte skulle ta det om jag var mkt depprimerad. Den andra gången fick jag skriva på papper att jag var tvungen att göra abort men första gången inget alls. Läkarna har också sagt att muskelvärken bara skulle vara under behandlingen. Men jag har det nu och det är 1 1/2 år sedan jag slutade behandlingen.
Borde jag inte anmäla detta till läkemedelsverket?
Vet inte hur jag skall gå till väga!
Hjälp mig!
Kram
Reply With Quote