Visa enstaka inlägg
Gammal 2007-07-05
adam_s adam_s är offline
Medlem

Medlemsdatum: 2007-07-05
Unhappy Om ärr, Hudcream Och vård efter roaccutan

Hej

Jag har avslutat min Roa kur för 2 månader sedan men får fortfarande finnar men i mindre mängd, finnar är inte min problem då jag (får nårgra finnar) om jag inte använder hudvårds produkter men samtidigt vill jag vårda hyn.

Nu har jag massa ärr röda och lite små gropar och min hy ser trött och och dött ut darför har jag köpt massa med produkter som Ole henriksen, peter thomas roth, Zirh, Dr brandet, Rosen serien, Morad produkt, ACO, nu har jag börjat använda dermanord som jag har fått prover på men av alla de produkter blir inte min hy bättre tvärtom jag får fler finnar eller mina märken och död het ser mer ut men det enda de gör man får mjuk känsla men det ser inte alls bra ut. Av alla de märken har jag använt deras rengöring, mask, scrub och återfuktare

Min hud typ är varken fett eller torr.

Nu vill jag prova nåt som vårdar min hy så den ser bra ut vad ska jag använda mig av?

Sedan tänkte jag köpa: efter att ha läst här http://www.*****************/?q=node/85
sandelträolja
aloe vera
E-vitamin
A-vitaminsyra
Fruktsyror
och blanda ihop allt för att bleka mina ärr och våda ansiktet men man vet inte jag kankse får acne av de som de övriga produkterna.

Vad ska jag göra jag har laggt 1000 tals kronor på produkter som jag har slängt hemma.

Det hela är väldigt jobbig och jag lider verkligen av det.

MVH
Adam
Reply With Quote