Visa enstaka inlägg
Gammal 2006-05-01
hovaprest hovaprest är offline
Hedersmedlem

Medlemsdatum: 2004-12-20
Hej Beckis. Det verkar som om det bara blir du och jag. Om ingen annan hoppar på tåget denna vecka.

Äva, det är helt ok, alla kan få ändrade planer. Hoppas du får det bra!! Jag hoppas vi kan ha fler träffar så både du och de andra som inte har hört av sig kan komma då.

Beckis, vill du ändå komma? Jag tycker det är jättekul att göra tvål, så du får gärna komma även om det bara blir du och jag . Enda skillnaden är ju att vi får mer tvål, var och en.

Mat finns det alltid här, en mer eller mindre spelar inte så stor roll. Vi har ändå alltid svårt att veta exakt hur många som är hemma och som vill äta. Det beror ju mycket på våra ungdomar, och de har ju lite snabba planer.

Du får komma precis när du vill. Är du kvällstrött, Beckis? Det är inte jag, är ändå oftast vaken till minst kl 2 pga värk, så jag tillbringar gärna kvällen med att göra tvål, eller att snacka om tvål och annat sådant, så länge som du orkar.

Kan du köpa med dig 2 förpackningar el 1 större med Nitors kaustiksoda, så räcker det. Jag har en hel del hemma och kan köpa hem resten. Till hudvård, om det bara blir du och jag som ska göra det, så har jag så vi klarar oss. Vi får ju välja det som finns hemma, men det är ganska mycket. Vi får nog så vi blir nöjda. Vi kan ju bestämma en del när du kommit, men det vore kul om du kunde berätta lite vad du vill göra.

Sängkläder finns här. Bäddsoffa också. Om du är som jag, kuddberoende, så kan du ta med dig din kudde, men absolut inte om den är i dun. Ungdomarna är mycket allergiska. Jag vet inte hur många av dem som kommer att vara här, men för den säkra sidan!!!
Reply With Quote