Shenet Forum

Shenet Forum (http://www.shenet.se/forum/index.php)
-   Mötesplatsen (http://www.shenet.se/forum/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Shenet-träff i Stockholm, onsdag 4/5 kl 17 (http://www.shenet.se/forum/showthread.php?t=2253)

Vaxet 2011-04-20 11:52

Shenet-träff i Stockholm. ÄNDRAT DATUM: onsdag 18/5 kl 17

Vad: Allmänt social Shenet-träff! Träffas, fika, snacka. Inget praktiskt, alltså. Men vill någon passa på att byta lite saker så funkar ju det också.

Var: I Kulturhuset, plan 2, på Ekoteket, det vill säga det mindre fiket alldeles intill Teaterbaren. Stället hette tidigare World News Café. De har fika samt ett par maträtter för under hundralappen. Dessutom kan man säkerligen hämta mat/dryck på Teaterbaren, om man hellre vill det. Teaterbaren har ganska hög ljudnivå men Ekoteket är mindre och lugnare.

Det finns flera fik och restauranger i Kulturhuset, både längst ner och högst upp, men det här är alltså det som ligger på plan 2.

Tid: Kl 17. Det är förmodligen lite tidigt för en del, men det går utmärkt att drälla in senare! Ekoteket stänger serveringen kl 19, men man torde kunna sitta kvar tills kulturhuset stänger.

Hur hittar man sällskapet: Metod 1.: maila mig (Vaxet) och ta mitt mobilnummer.
Metod 2: Det kommer att ligga en bok på bordet som man kan spana efter. Riktigt vilken bok är inte bestämt än, kolla tråden när det närmar sig.

Varmt välkomna! önskar Vaxet, Annika Ebba, Morticia och Woodstock.

Morticia 2011-04-20 16:57

Svar: Shenet-träff i Stockholm, onsdag 4/5 kl 17

Citera:

Ursprungligen postat av Vaxet (Inlägg 10076)
Hur hittar man sällskapet: Metod 1.: maila mig (Vaxet) och ta mitt mobilnummer.
Metod 2: Det kommer att ligga en bok på bordet som man kan spana efter. Riktigt vilken bok är inte bestämt än, kolla tråden när det närmar sig.

En svart Permobil med en ramp hängande på ryggstödet kommer att vara parkerad där!

Vaxet 2011-04-24 23:02

Citera:

Ursprungligen postat av Morticia (Inlägg 10078)

Haha, ja då har vi ett strålande blickfång!

Jag tänkte ändå försöka lokalisera den av Finn Andersens böcker om naturkosmetik som jag har hemma, och lägga den på bordet. Den är gulaktig.

Jag har onödigt mycket stearinsyra, cetearylalkohol, raffinerat nästan doftlöst sheasmör, bivax och natriumbensoat hemma. Så om någon vill ha kan jag ge bort litegrann - inga mängder men sådär lite lagom för en nybörjare att komma igång med. De som redan anmält sig tippar jag redan har sådana basråvaror.

Vaxet 2011-05-02 23:58

På grund av strulig arbetsgivare måste jag ändra datum - ber om ursäkt för detta! Det nya datumet är 18/5. Tiden är fortfarande kl 17. Platsen densamma.

Jag räknar med att vara först på plats och som igenkänningstecken lägga boken "Skapa din egen naturkosmetika" av Finn Andersen på bordet. Omslaget är (som sagt) gul-orange. När väl Morticia är på plats kan man som sagt även spana efter hennes permo.

Tiden anges som GMT +2. Klockan är nu 12:08.